Dun oglen 2bucuk yasinda kizimi kedi tirmaladi yani isirmis bile olabilir emirgan korusunda bi sokak kedisi icim icimi yiyo asi yaptirmalimiyim sanirim doktora gitsem direk vururlarmis kuduz ihtimali çok dusukte olsa ölümcül oldugu icin allah korusun bu durumu yasayan varmi asi yaptirdinizmi acaba