Busra-61 Katı meyve sıkacağı kullanıp memnun olduğunuz markalar var mı öyle aşırı pahalı olmasın ama orta halli birşey istiyorum
Huelyaa Busra-61 Karaca aldım 3 sene önce gayet iyi ama kullanılmıyor en azın ben ablam ve 2 arkadaşım toplasan 10 kez kullanmamışız 😂😂
Gmzkc Busra-61 ben aldım 1 sene oluyor 2 defadan başka da kullanmadım direk sebze meyveyi ye bence 🥰😀
Yokys Busra-61 ben havucsuyu icin mecbur almistim uygun fiyatli diye kiwi aldim ama guzel gayet is görüyor
Busra-61 Huelyaa belki fazla kullanmam diye fazla pahalı bişey istemedim 🙂 suan gebelikte falan sıkar içerim diye düşündüm 🙂
Gmzkc Busra-61 üşengeçlik bide ben suyunu içinde midem aşırı derece de yanardı gerek duymadım bence almayın yine de size kalmış 😅😅
Gmzkc Çok kullanışlı ya da her gün çıkartılıp kullanılacak birşey değil ben açımdan bir evde olmasa da olur
LivaveLeyla Busra-61 bim indiriminden kiwi marka almıştım kışın 3 kere portakal sıktım toplamda 10 kere kullanmamışımdır 3 senede fiyat performans gayet iyi
Sulegorkemakyol Busra-61 arzum markasını kullanıyorum 10 senlik oldu yazın çok değil ama kışın bir fiğil kullanıyorum (kahvaltıda hep zate meyve için kullanıyoru )patçalarını bulaşık makinesinede atıyorum çok çok memnunum
Erez Busra-61 Aldim en fazla 3 kere kulandim zaten yikamasi ayri dert useniyor insan keske almasaydim