1kubra1 İkizlerim olucak Allah’ın izniyle ikiside kız ama karar veremedm 😂 hadi beraber karar verelim lena / alya lena su / alya duru Alin/alya arya/kayla ya da karla
BurcuArslan 1kubra1 bende oğlumun adını aren koyucam kız kardeşim kız olursa alin erkek olursa aren koy dedi 🤗 degisik ve güzel geldi bize bizde aren Kaan koyacagiz💙💙💙