ESHB Merhaba hanımlar, bu doğum hastanesinde doğum yapan var mı acaba ? Memnun musunuz, süreç nasıl ilerliyor?
ElifB08 ESHB üst komşum doğum yapmıştı, çok viyaklamadıkça iyi davranıyorlar demişlerdi 🤣 sanırım karşısındaki kadın baya bağırmış tepki göstermiş personeller 😅