Senaa0 Kizlar sizce ne kdar süreyle gitmeliyim kontrle bgun bişey demedi doktorum su sklikla gel falan. Diye
Ilkim_05 Senaa0 canım bende yeni 32 haftama girdim 2 haftada bir gidiyorum elhamdülillah bir problem yok ama içimiz rahat etsin diye
Saripapatyam1 Senaa0 en son 32. Haftada gittim bi riskim olmadığı için 3 hafta sonra çağırdı doktorum bu cmrtsi gideceğim
Reyhandmrl Senaa0 normalde 35 den sonra her hafta nstye alıyorlar diye biliyorum . Benim şuan haftada bire düştü . Yinede doktorunuza sorun .
Senaa0 Aaa neden bana bişey demediler ya 😃 nyse bnde 15 20 gün sonra gideyim bari 1 ay beklemek istemiyorum cnku