Sevgikaya1525 Mery16 kuzenim 38 haftada doğurdu gebelik geriliği vardı bebeği 1500 kilo doğdu küveze almadılar
gozde3592 eylusko canım komşum 40+3 de doğum yaptı bebeği gazlı ve kolik bence bunun haftayla alakası yok diye düşünüyorum ben içini rahatlatmak adına paylaşmak istedim en yakınımdaki örneği
eylusko gozde3592 teşekkür ederim bilgilendirme için. kolik bebeğin 38 haftayla bi alakası olduğunu bende su an pek düşünemedim 😂
Seldamm Mery16 kizim 38 . Haftada dogdu 2900 gram di hic bi sorun cikmadi 38. Haftada cok cok hayati bir sorun olmadgo surece kuvoze girmiyor bebeklr icini rahat tut canim.stres yapma
Susamtanem2 Mery16 38 erken değil ama neden 38 de istiyor anne karnında 1 gün bile cOk değerli gerekirse 41 e kadar beklicem demişti Dr um 40 da doğum yaptım
Prlpn8286 Mery16 Abim eşi, suyu azaldığı için ,35+5 de aldılar 2.250 Gr doğdu hiç kuvöze girmedi gayet sağlıklı bir bebekti 1.5 yaşında bu güne kadar da bir sağlık problemi olmadı. O yüzden içinizi ferah tutun bir sorun olacağını sanmıyorum.
Muallimesi @Mery16 benim oğlum 37+6da 2745 gr olarak doğdu suan 29 günlüğüz bi sorun olmadı hamd olsun
Momy01 Mery16 canım 36 dan sonra dogumlarda bebeğin kilosu normal ve organları gelişmişse haftasının önemi yok benim bebegim ciger gelisimini 35 haftadayken tamamlamıstı sordugumda doktoruma 1 bucuk hafta önden gittigi için tamamladı dedi yani bence doktoru dinle derim ben şahsen suan sancılarım var ve yeterli açılmam yok diye dua ediyorum ayrıca 40 hafta ve sonrasına geçikmiş dogum diyorlarmıs ebe söyledi 37 39 arasında olan dogum normal dedi bebek uyumluysa haftası ile
Selcann Mery16 38 de normal doğum yaptım sukur hiç bir sikinti olmadı. 40 da doğurup yine kuvoze girme gibi durumlar olabiliyor bu o anki duruma bağlı sağlıkla gelsin inşallah kucağınıza alin. Ama kötü düşünmeyin 38 de bisey olmaz inşallah
marbling10 Mery16 38 de küveze girmez ki zaten normal şartlarda, hatta normal doğum zamanı olarak 36 dan sonrası kabul edilir. 36 öncesi sıkıntılıdır 36 da bile küveze girmez.
Kvsraykt Mery16 40 haftada doğan ama strese girip küvezde 2 saat kalanda oluyor ben yaşadım bu kadar negatif düşünmeyin akla gelen başa gelir sağlıcakla kavuşmak için dua edin pozitif olun her zaman riskleriniz sağlık sorunlarınız bunları bilmiyorum ona göre yorum yapacağım benim düşüncem hiç bir sıkıntı yoksa sezaryen olacaksa eğer planlı değil bebeğin gelmek istediği gün olmasını isterim bir doğum belirtisi olsun bebek hazır olsun
nslhhsn9221 Mery16 benim doktorum sezeryanda olsa sancinin gelecegi zamanı beklemeyi dogru buluyor. Zorunlu sezaryende olsanız bırakın sanciniz gelsin öyle olun diyo. Bebek o zaman kendini hazır hissediyomus. Ha 41 e dayaninca yapacak bı şey yok tabi. Ama 38 haftadan sonra zaten doğumu beklemeye başlıyoruz hepimiz. Her an gelebilir zaten . Neden kuveze girsin ki
Aysenurctn32 Mery16 37. Haftayı bitirdiğiniz gün doğum için tam zaman olarak belirleniyor. Doktorunuza bırakın vardır bir bildiği. Benim doktorum da 39 da alıcam diyor ama ben 38 istiyorum
Sulekrtk Mery16 suan bende 34+5 haftaligim bana da doktorum 38. Haftadan 3 4 gun sonra olur dedi sezeryan düşünüyorum zaten bebek 38. Haftada gelişimini tamamliyormus sıkıntı olmaz diye düşünüyorum 🙂