Mucize_anne32 13 gun kaldı bazen diyorum sezeryan olsaydım simdi kucağıma alırdım normal doğum olunca hanimefendinin gelmesini bekliyorum
sabisss Son 17 hiçbir belirti ağırlaşma yok normal doğum ama korkuyorum sezeryan olurum diye önceki iki oğlum 2 hafta diğeri 4 hafta erken doğmuştu normal doğum son günler hiç geçmiyor
Medo123 Son 3 .. 40 olmamıza herkes sabırsız ve stresten başka bişeye yaramıyor bu elimde olan bişey değil sonuçta 🤦🏻♀️😒
Rbkny neynik son 3 günler geçmek bilmiyor bir yandan üzüntü biryandan sevinç biryandan sulu gözlülük yani kısacası hamilelik zanında yaşamadığım hormonal degişikleri şimdi yaşar oldum Allah yardımcınız olsun 🙏🏻😂😂😂