Selensahin Tahamm47 evet sütyen takmasam da sarkık görünüyor biraz aslında ama rahatlığımdan önemli değil diye düşünüyorum 😂 emzirme sütyeni almayı düşünüyorum içleri boş penye olduğundan rahat ederim belki tavsiyene uyarım teşekkürler 🙏😌
kutlaym Selensahin sudo krem kullandım ertesi gün geçti göğüs altındaki yaralar, terlemeden oluyor sanırım. Geçecek bu günler 🥰