Mabel- hiç telaşa verme çünkü bende de aynı durum var benim de karnım aşağı inmiş doğuma yaklaşıyoruz bu gayet normal bir durum. Gün geçtikçe bebek büyüyo suyu artıyo plasentasi büyüyo insan vücudu ağırlaşıyor özellikle karın bölgesi bunlar da olunca hâliyle aşağı iniyor bence sevinmeliyiz bu duruma çünkü her geçen gün bebeğimizin doğacağı güne yaklaşıyoruz 🥰🥰🤗 bu arada bende 36+4🥰