Zeyyyn
Ben sezeryanlıyım hatta şuan hastanedeyim tuvalete kalkmak eziyet saat 11.30 da doğum yaptım 1 de yeni ameliyattan çıktım akşam sekizde yeni sıvı birşeyler içtim bu saat oldu yeni azıcık gazım çıktı yani çok zor normal doğurabiliyorsan normal doğur bence ha baktın ters birşeyler gitti yeni sezeryana dön çünkü oturup kalkmak gerçekten eziyet