Emmeal gece boyunca çoğalan sancılarım vardı pazar günü öğlen hastaneye geldik 2 cm açıklık var dedi doktor eve yolladı 6 saat sonra tekrar gel dedi 6 da hastaneden çıktık 20:15 gibi Nisan geldi hızlı bir şekilde tekrar hastaneye geldik 3 cm olmuştu doktor raporu hazırlarken tekrar baktı 4 cm oldu ve yatışım yapıldı doğumhane de doktor geldi 5 cm olmuş nst ye bağlandım sancılar gittikçe sıklaştı ve çoğaldı sonra açıklık ilerlemeye devam etti gerçekten korkmanıza gerek yok herşey o kafası çıktıktan sonra kolay bir şekilde ilerliyor sadece aşırı derecede titreme oluyor doğumdan sonra o biraz beni kötü etti Allah o gücü inanın ki veriyor herşey bir anda oldu bitti