Kızlar 13+2 haftalık hamileyim cisimi az bisey tutunca vajinama sanki kramplar giriyor kasiklarim da ağrı oluyor yapınca rahatlıyorum enfeksiyon yüzünden bol su içiyorum buda etkili olabilir mi bebeğe zararı olur mu yoksa bu kramplarin 3 eylül randevum var ıçime kurt düştü 😥😥