22.haftadayım doktoruma bu aralar halsiz oldumu söyledim ve son verdiği ilacın bittiğini söledim oda bana gebeliğimin ilk haftalarında verdiği regenesis adlı ilacı verdi yanlız bu ilaç beni çok acıktırıyor bende kendimde şekerden şüphelendiğim için yemekten korkuyorum napıcam bilmiyorum yardımcı olurmusunuz 😇