Hvvatrs açıkçası ben suni sancıyla normal doğum yaptım.
4 cm aciklik olana kadar doktorum önermedi.
,4 cm açıklık oldugunda dayanılmaz sancılarım vardı.
Epidural taktırdım.Tam açıklık olduktan sonrada doğuma 40 dk kala yine epidural takılı olmasına rağmen yoğun sancılarım oldu.
Ağrı kesiciye ek olarak düğmeye basıp vücuda verebilirdim.Ama ebe önermedi.Ve doğum anındaki o dayanılmaz sancıları da yaşadım.Pismanmiyim hayır çok memnun kaldım 🤗