Merhaba kızlar sormak istediğim bir konu var. Şimdi biz doğuma giderken bebeğe hangi kıyafeti veriyoruz giydirmesi için. Ben isimli hastane çıkışı yaptırdım onları mi vereceğim giydirmesi için yoksa başka mi vermeliyim? Birde verirken şu penye battaniyeler varya ondan da vermeli miyiz anlamadım. Ya i doğum çantasında hemşireye verilmesi için paket içine ne koymalıyız?