Arkadaşlar selam. Uzun zamandır bebek istiyoruz ama olmadı. Herşeyin normal olduğunu söylüyor doktorum. Ama benim hep aklıma bir şey takılıyor. Çok akıntım olur benim ama kaşıntı ağrı falan olmaz. Acaba enfeksiyon falan mı var diye düşünmeye başladım. Enfeksiyon olup olmadığını anlamak için ne yapmak gerekir? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?