Merhaba hanımlar detaylı ultrasonda önce bebeğin kalbinde delik olmasından şüphelendiler sonra üniversite hastanesine gittim ve orda delik degil ama kapakçıklarında farklılık olduğunu sağ kapakçığı soldan büyük olduğunu söylediler bu hafta kalp doktoruna gidicem basına böyle bi durum gelen varmı ?