SeymaMomm 40+1 oldum ama hala bir belirti yok 🤗 Sadece adet sancısı gibi sancılarım oluyor arada ,durumu benimle aynı olan anne adayları var mı ? 😅
Ilkalp1 SeymaMomm sırt ağrılarınız felan var mı. Inşaallah güzel bir doğumunuz olur acele edip kendinizi sıkmayın
Ozz721 SeymaMomm bende 40+2 yim 2 cm açılma var ama sancı mişan hiç bi belirti yok çarşamba belki suni sancı vericek doktorum sizde bekleyen herkes hepimiz saglıcakla yavrularımızı kucagımıza almak nasip olsun bu hafta 🥰
smnrovz SeymaMomm aynı şekilde bende öyleyim 40+3 bende arada bir adet sancilari gibi cekiyorum hatta bazen çatıma aşırı kramplar giriyordu bugun kontrole gittim 1 cm acilman var dedi bende korkuma acilmam olmaz diye yarin allahin izniyle.sezeryan olucam korka korka :) Allah yardimcimiz olsun 🙂
SeymaMomm Ilkalp1 evet arada bel ağrım oluyor ama dinlenince geçiyor 😌 çok teşekkür ederim inşallah ❤️
Bsrakya 39+4 ne gelen var ne giden hatta bebek asssagiya bile inmemiş diyolar doktor kanala girmiş diyor valla anlamadım gitti
SeymaMomm Bsrakya son günler gerçekten hiç geçmiyormuş ya bide herkes bir yorum yapıyo siz başkalarına kulak asmayın doktorunuzu dinleyin
Ilkalp1 SeymaMomm ben 40+5 de doğum yaptım. Son günler sırt ve kasık ağrılarım vardı. Birde hic inmeyen ayak şişliğim vardi ağrıyordu o dereceydi artık
Bsrakya SeymaMomm yazık doktorda bse diyemiyor ki bekliyoruz bekliyoruz diyor 😂 sancı yok gelen giden yok valla iyice sinir olmaya başladım çocuğa annem içeride neyi bekliyoruz acaba diyorum 😂
Bsrakya Busra37 bu inme mevzusu nasıl oluyor ben anlamadım bana göre inmiş karnım çünkü bebek kanalda ama millet de diyor daha da inecek daha da inip bu çocuk nere inecek 😂 sizin inmemiş nasıl doğum oldu suni sancı ile mi yoksa kendi sanciniz mi geldi. Bide 1 cm açıklık varmış ama ağrılarım yok bunu nasıl arttırabiliriz
Bsrakya SeymaMomm ben şuan 39+4deyim kafayı yiyorum bu çocuk niye gelmiyor diye valla bende 40lari görücem bu gidisle. Insallah hayırlı haberler alırsınız da rabbim kurtariverir havalarda aksine bir sıcak gidiyor ayağa kalkacak halim yok doğurcak halim hiç kalmayacak 😂
Busra37 Bsrakya bende diyodum ama dedikleri gibi baya bi inecekki çıksın😅 son zamanlarda indi doğumda. Açıklığım çok yavaş ilerledi kendi sancımla 4cm açıklığa ulaştık 9saat sürede. Sonra bi suni verdiker ben canavar gibi oldum 3saatte doğurdum o kadar rahatlattı ki suni beni. Bol bol yürüyün dikkatli şekilde merdiven inin çıkın
Bsrakya Busra37 yaa off inmiyor bu çocuk valla sürekli hareketler yapıyorum ama artık anca kendimi yoruyormusim gibi geliyor zaten gelmiyor hanfendi paşa gönlü ne zaman teşvik ederse o zaman gelecek anlaşıldı 😂😂
Bsrakya Ozz721 suniden de korkuyorum 😂😂 benim de sonum o olacak işte bu gidisle suni de almak istemiyorum öyle bi anlatıyorlar ki kendi sancin gelsin aman suni olmasın çok zor oluyor falan filan insan bi geri kaçıyor valla
Busra37 Bsrakya evet oda var kesinlikle ben yerlere oturup yer silmiştim gelsin diye ama gelmeyince gelmiyo 😅 bide kızlar erken doğarmışş pehh yalan😅
Ozz721 Bsrakya bana da aynısını söylüyorlar kulak asmayın bende sancı zaten çekicez suni aralıksız ve hızlı gelmesini saglıyor son günler hiç geçmek bilmıyor ben suni ile de razıyım şuan 🙂🙂
Bsrakya Busra37 valla yalaaan ben de bu kadar bekletcegini düşünmüyordum Haa. Insallah yarın bari doğsun 😂