T1402E ben ilk dogumumu yenimahalle devlet hastanesinde yaptım evime yakın diye oraya gitmiştim ve çok çok memnunum yine aynı hocaya gidiyorum. Tek detaylı ultrason için başka hastaneye yönlendirdi şehir hastanesine gittim yani gerçekten rezil kusura bakmayın memnun olanlar vardır ama herkes dipdibe gittiğim doktordan asla memnun değilim randevu alirken başka isim kapıda başka isim yazıyordu ilerde başka doktor vardi siz düşünün. Ve dalga geçer gibi konuştu. Ben ilk dogumum da araştırdıgimda devlet hastanesi olarak gata, yenimahalle devlet hastanesi ve cebeci tip fakültesiydi galiba yanlış olmasın özel prof doktorlar için bunlar çok iyi yazılmıştı. Ben şu an yine aynı hastaneye gidiyorum aynı doktoruma sukur ki orda kendisi harika birisi. Birde randevu konusunda şehir hastanesine dun gittiğimde randevusuz giden bir suru insan vardı sıra alıp bekliyorlar yani alabiliyorsunuz galiba. Benim gittiğim hastanede de ben doktoruma sordum randevu bulamazsan direk gelebilirsin demişti.