GlayKo Şişli Türkiye hastanesine giden var mı Doğum ücretini sordum normal 3300 Sezeryan 3550 dediler bana pahalı geliyor biraz siz ne düşünüyorsunuz 🙄
Tuba704 GlayKo güzel hastane ama çevredeki diğer özeller daha pahalı mantık neyse birinde 5000 doğum diğerinde 1500 bir türlü anlamıyorum 😏