atlisongul 22. Haftam da ben de yaptırdım. Bence yapılması tahlillerden. Tahmin ettiğimiz gibi şeker çıktı. Önlemlerimiz aldık. Şuan çok şükür daha iyi bir seviye de ilk öğrendiğim güne göre. Tabi bunda benim de payım yüksek diyestiyenimin dediğini harfi harfine yerine getiriyorum. Zor olsa da ABur cuburu özellikle çikolata ve şekeri hayatımdan çıkardım 🤭