3461irem kontrol için gittim 0 şikayet. Doğum yaptım🤷♀️ Hiç belirtim yoktu. Sadece kontrole gitmeden önceki gece 2 saat boyunca iki üç defa belimden kasıklarıma sancı girdi geçti okadar sonra uyudum. Sabah kalktım kahvaltımı yaptım gezdim dolaştım hastaneye gittim 3 cm açılma dediler sancılar pik bende tık yok🤦🏼♂️ Deli gibi sancı çıkıyor ben aval aval bakıyorum😂çok komik bi doğumdu Allah hepinize böyle kolay komik eğlenceli doğumlar nasip etsin🙏🏻🦋