narini750 12.Haftaya kadar böyle olur genelde endişelenme. Kendi kendine zorla da olsa ye birşeyler alışıyorsun sonra, bende aynı sen gibiydim zamanla düzeldi. En kritik dönem 6-14 ay😵 Geçecek inşallah. Şu an 32 H oldum gece kalkıp birşeyler yiyorum hayalet gibi😂