TBA34 çok şükür hiç zorlanmadım. Zaten paket almıyordum eşimle içerdim akşamları, hamilelikten şüphe ettiğim dakika bir daha dokunmadım 37 haftalık olmak üzereyiz. Hatta öyleki eşimin içmesi batıyor şu an. Bebeği nikotik kokusuyla mı kucağına alıcaksın diyorum evrim geçirdim yani. Sürekli içen insan için tabiki daha zordur ama bence olay zihinde bitiyor. İnsan bir konuda yapmayacağıö diye şartlandığında yapmıyor o işi.