Kizlar meraba hayırlı akşamlar
Benim bı sorum olucak şuan ben son adet tarihime göre 15+4 um ama geç döllenme olduğu için 13+4 um ben en son doktorun dedigine göre 7+4 günlükken gitmiştim sorum şu ki benim bebeğim karnında gününü tamamlamış mıdır şimdi yoksa aynimidir 🤔