Sevdaelmc Merhaba arkadaşlar 17+3 olduk biz 🥰 rahim kısmında uzandığımda hafif kıpırtılar hissediyorum bebişim mi acaba 🥰
sumeyraballl Sevdaelmc benm bazen yukarı çıkıyor 😂😂 birşeyler karıştırıyor aşşağıda 😂 sanki içimi kazıyomuş gibi oluyo yaramaz kız
Sevdaelmc sumeyraballl valla bende çok nadir hissediyorum ya inşsllah yakında sürekli hissedeceğim günler gelir hemencicik 😍