Ozlem23 Canesra biz erkek olsaydı Alp Tolga koyucaktik kız olduğu için Asel hale koyduk iki ismide eşim seçti 😄🤗 düşündüm de şimdi beni hiç dinlememiş
ikicocukluannee Kbryyy sen penis dersin abla sorum yok diyip geçseydin canım . Ayrıca hiç hevesin kırılmasın bende bulut koyacam başta annem olmak üzere gereksiz konuştular . Şimdi size danışırsam fikrinizi sunarsınız diyip geçiyorum
Kbryyy ikicocukluannee yani en iyisi son ana kadar kimseye sormamak bence gerçekten hevesler çok çabuk kırılabiliyor
Kubbra Bende Aras istiyorum herkez kargo dio şu milletin ağzını bı buzemedik eşimde etkilendi ilk oğluma koydurmadi sndi yine oğlum olcak bunda da benim hevesim kaçtı Poyraz koycaz ilk oğlum Kuzey
BelisMelis41 Kbryyy evet bende gorunce cok begendım ve karar verdık amaaaaaan boşver 😁 beğendıysen hiç düşünme bile :)
Canesra Asyaayaz1 Ay çok güzel isimler asya çevremde yok mesela 🥰ben çevremdeki lerin ismini koymak istemiyorum