9494Gizo Kizlar bu aralar karnimda cok fazla sislik vae gibi ez yemeyede calisiyorum ama midem bugun yanmaya basladi ne yesem agzimda sanki daha 17 haftaligiz ama karnim cok sis sanki patlicakmisim gibi oluyorum
deno1 9494Gizo benimde öylee tabağımı azaltmaya başladım 2 saat sonra geri gidip yedim biraz düzeldi ve hic kilo almamışım bukadar şişliğe ragmeb
Caglaluna 9494Gizo ben de sabah hafif uyanıyorum karnım inmiş oluyo, kahvaltı yapar yapmaz şişiyorum 🤷🏻♀️16. Hafta
9494Gizo deno1 bende aksins 3kilo bile verdim ama niye byle anlamadm cok mu hizli yiyorum acaba dedim
merakliblog Porsiyonunuzu azaltın. Yemeklerinize kimyon ve ya kuru nane serpin gazın kolay çıkmasını sağlar. 20-30 dk yürüyüş yapın o da etkili. Akşam 7-8den sonra birşey yemeyin su için. Bir de yiyebiliyorsanız bol salata tüketin.