Rbkny AnneeeeEee 30 haftalıkken 1 cm acılmam vardı ne yaptıysam olmadı sonradan agrı cektım sadece bosuna şuan 39 olduk anca cuma gunu dogurucam😂 bu durum hiç belli olmuyor malesef bebiş nasıl isterse o oluyor😂
Bsrakya Benim de aynı 1 cm açıklik varmış daha doğrusu doktor bi parmak açıklık var dedi 1 cm mi oluyor o
Bsrakya AnneeeeEee banada catın gayet iyi 1 parmak açıklığın var dedi o 1 parmak açıklığı anlayamadım ama heralde 1 cm demek istedi diye dusundum o yüzden de sormadım 😂
Bsrakya Bu 1 cm açıklığı nasıl arttırabiliriz acaba. Benimde hiç ağrılarım olmuyor. Ağrı olmadan da açıklığı sağlayabiliyor muyuz ki? Çünkü bazılarında okuyorum hic sancim yok ama 4 cm açıklık varmış diyolar bu açıklık nasıl oluyor acaba 🙄
2inciannelik Bsrakya çömelme hareketi pilates merdiven çıkma bunları ablam yapmıştı iyi gelmişti ona .