Elegant Merhaba; Hamileliğimde 8+5 deyim doktor artık folik asit yerine decavit adında bir vitamin verdi. İnternette kilo aldırdığını okudum fazladan ama kullanan ve deneyimlenen var mı aranızda ?
yigitegenin_annesi Elegant doğumda kan ihtiacın olacak diye gebelik boyu vitamın ilacı veriyrolar o bittikten sonra başka vitamin ilacı veriyrolar.
Selinkn Elegant valla doktorum bana da verdi decavit imom d vitamini yağ olandan bir de kan ilacı kullanıyorum 20 haftalik hamileyim aksine 5 kilo verdim daha da alamadim bünyeden bunyeye değişir kullandığım imom balık hapı gibi bir sey kilo aldormasi lazim normalde
Elegant yigitegenin_annesi ilk iki ay folik asit düzenli kullandım hamile kalmadan önce de kullanmıştım
Arducsumi_1 Elegant Hayır ben ilk hamileliğimde de çok kilo almadım şuan 4 5 kilo aldım 5 aylık hamileyim
yaren-1 Decavit sadece vitaminlerden oluşan bir hap bebeğe dışardan yeteri kadar temin edemediğimiz vitaminler için yardımcı bu yüzden doğuma kadar kullanılmalı, fakat folik asit bebeğin tutunması ilk aydaki gelişimi kemik yapısına etki eden çok önemli başka bir hap ikisi birbirinin yerine tercih edilemez ancak ayrı zamanlarda kullanılır bence sakın folik asiti bırakmayın decaviti de folik asit bitikten hemen sonra başlayın aslında her doktor bu şekilde ilerler ama size neden böyle bi şey demiş anlamadım 😕
yaren-1 Decavit kilo aldırmıyor bende ilk aylarda vermiştim hatta iştah açan bir hapta değil kilo alıp almamak tamamen sizin elinizde 😇
canoldunbebegim Bende kullanıyorum yaklaşık 1 aydır kilo almadım hala aynı kilodayım ama bünyeden bünyeye değişiyor olabilir benim iştahım hiç yok aşırı yiyemiyorum yani zorla, onlada alakalı olabilir kilo almamam diyebilirim
Elif1608 Elegant 25 haftalığım bana daha 3 hafta önce verdi, bana mı geç verdiler yoksa size mi erken verdiler anlamadım 😄 bana henüz ekstra kilo yapmadı, gerçi ne yaparsam yapim bana kilo yapmadı, biraz bünye meselesi galiba 🙄🙂
Elegant Kilo aldırmama durumu içimi biraz rahatlattı ☺️ 3. Ayın ilk haftasındayım aslında daha 1. Trimester bitmedi bende anlayamadım ama teyit etmek için sorduğumda kullanmaya gerek yok yanıtını aldım kararsız kaldım bende :()
Elegant Bende hamilelik başladığımdan beri çok iştahsızım hiç yemek yiyemiyorum ve kilo kaybettim belki onunla ilgili olabilir diye düşünüyorum
Merveeeeekurt Elegant alakası yok canım duosvitle dönüşümlü içiyorum hamileliğin başından beri 5 kilo verdim 3 kilo aldım daha hamilemkaldığım kiloda bile değilim 😊o biraz iştahın dengelensin diye galiba bünyeyle de alakalı olabilir
Kykcirem Elegant Haftama kadar folidoce kullandım ondan sonra bırakıp decavit, d vit, gyno ferro sanol ve magvıtal kullanıyorum şimdi
0267 Elegant canım bende 32 haftalık olduk hamileliğin başından beri kullanıyorum öyle fazla bir kilo artışı olmadı 7. Aya kadar her ay bir kilo aldım sekizinci aydayiz2 kilo aldım.bence vitamin ilaçları iştah açıyor ama beslenmenle alakalı
gbyalcin Elegant ben 12. haftaya kadar folik asit kullandım, 12. haftada da decavit başladık. Beş haftadır kullanıyorum daha kilo almadım hiç 🤷🏼♀️