Kızlar birşey takıldı kafama geçen hafta özele gittiğimde 7+1 dim doktor 6+5 dedi bana göre normal olabilir bir iki gün fark bugün 8+1 devlete gittim zaten diğer postta görmüşsünüzdür bazılarınız doktor bile yoktu asistan 5-10 sn baktı kalp atışı iyi dedi 7+2 dedi oturdu masasına ben anlamadım niye bu kadar fark etti baştan savma ölçüm yaptığı için mi sizde böyle birşey oldu mu 🌺☺️