EnginMelikeTrkeri Kizlar merhaba henüz digum yapmadim ama burada bi cok tecrubeli anne oldugu icin sormak istedim sezeryan dogum olacak Rabbim kismet ederse yanima sizce depend mi almaliyim yoksa gece pedleri yeterli olur mu
FeriDee EnginMelikeTrkeri bn normal yaptım da önce hasta bezi bağladılar sonra depende geçtim rahat ettim kanama yoğun oluyo
Emineslh EnginMelikeTrkeri ben kullanmadim ama depend aldim ve baktim cidden cok guzel ve guvenli gozukuyor hic kilot derdi yok icinde pedi var hem sızdırmaması için şeyler var çok güzel
Sinem52 FeriDee normal doğum da depend kullansak olmaz mı yeterli gelmezmi acaba benim ilk doğumum normaldi ben hasta bezi kullandım ama hiç sevmiyorum onu da o yüzden sordum 😯
ozdenarda EnginMelikeTrkeri joly marka migrostan almstm gayet memnun kaldm zaten basta gazli bez koyup surekli kontrol ediyorlar dogumdan snra 2 paket lohusa pedi kullandm snra gece pedine dondum ole depende falan gerek kalmiyor anlicgn
4283eslem Sezeryan olcaksaniz depent hava aldırmıyor yara mantarlasabiliyor arada hava almasını sağlayın
YaSeEeeee EnginMelikeTrkeri ben ikisinden de aldım canım rahat oluyormuş deepend, ayrıca şok marketlerde var 25 lira falan
Ebruimek Allah’ın izni ile benim de Doğuma son 8 günüm var. Bende depend aldım çünkü en çok önerilen o. Bakalım hayırlısı artık
scl EnginMelikeTrkeri normal doğum yaptım depend aldım ve tavsiye ederim çok rahat ettim 👍🏻 Sonra eve geçince 1-2 gün sonra gece pedi kullandım ama hastane için en iyisi depend
Emineslh EnginMelikeTrkeri çok yoğun geliyor ve yataktan çok kalkamicaz o yüzden en azından 2 gün kullanmak yetiyor ve inanın öyle düşündüğünüz gibi değil normal iç çamaşırı gibi lastikli içinde pedi var kullan at çöpe
FeriDee Sinem52 ilk Sinem52 zaten ilk doğumhaneden çıkarken hasta bezini taktılar sonra sen istedikçe hemşireden alıyosun hasta bezi kullanmak istemiyosan kendi dependini kullanabilirsin tabiki ama fazla kanama olabilir depende ben 2. Gün geçmiştim