Biranneadayiiii Beta değerinin hic alakası yok canım benimde adetten 4 gün önce betam 2470 çıkmıştı ancak keseyi görünce anlaşılır ikiz veya tek gebelik 😊
[silindi] Tubikoo eğer ikiz gebelik olsaydı 4+1 de betanız daha yüksek çıkardı. Bu beta ikiz gebelik için düşük. İçeride iki tane döllenme olduğu için betanızın fırlaması uçması lazım 🥰🥰
GulcanDongel Tubikoo herkes bir olmayabilir ama benim 4 gün gecikmisti 1333 çıktı, üç gün sonra kontrole çağırdı doktorum gittiğim de ikiz kese vardı, ikizlerim olacaktı.
Suzanne GulcanDongel 3 gün geciktiğinde 2930 çıkmıştı ama tek bebek demek ki beta değeriyle alakası yok 😀
1kbrylmz Tubikoo aynı haftada beta değerim 2004 çıkmıştı 4 haftalıkken ve ikiz değil benim de değere bakarak ikizdir diyemeyiz kesin yani
GulcanDongel Suzanne bende başta öyle belirttim, her gebelik bir değil, benim ikizim var gen çekmiş ama Allah birini aldı benden biri benimle, sıkıntılı hamilelik geçiriyorum ama buna da şükür Rabbim bundan aşağı etmesin.