ebru_d_ Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı, ben yaptırsam mı yaptırmasam mı emin değilim, çok şükür bir şeyim yok ama bilemiyorum, herkes te önermiyo aslında a bilmiyorum. 26+3 uz bu arada 🙏🏻
Ilkayy ebru_d_ bende bişeyim yok sanıyordum gebelik şekerim varmış meğersem hemde tavan yapmış şeker ve bünye hiç belirti vermedi. Bence yaptırmalısın
ebru_d_ Denizyildizii Doktor bana bıraktı aslında istersen yaptırabilirsin dedi, devlete gidiyorum pek ilgilendikleri söylenemez maalesef 🤷🏻♀️ yani maksimum bana diyeceği dikkat et olur devlette ekstra bir şey göremiyo insan maalesef 😔
ebru_d_ gul0608 herhangi bi durumda diyet mi veriyolar acaba peki, gerçi devlet hastanesi sonuçlara bakmaya bile eriniyo ama bilmiyorum
ebru_d_ Ilkayy Çok geçmiş olsun ne verdi peki size ilaç mi diyet mi acaba, bende yarın baktırayim inşallah, bir de nasıl oluyo aç karnına gel dedi de
Ilkayy ebru_d_ diyet yapıyorum canım aslında diyette yapmıyorum yediklerime dikkat ediyorum. Aç karnına gidiyorsun. Canım önce açlık şekerine bakıyor sonra bişey içiriyorlar. Ondan 1 saat sonra tokluk şekerine bakıyorlar
ebru_d_ Ilkayy Hmm evet anladım tşk ederim 🙏🏻 dikkat edin ins peki bu gebelik şekeri geçiyor mu kalıyor mu acaba 🙄
Ilkayy ebru_d_ geçende var kalan da var canım şeker yüzünden erken doğum riskim var şuan mutlaka yaptır
Meryem01010 ebru_d_ benimde biseyim yoktu meğerse şekerim sınırda cikti şimdi hergun şeker ölçülüyorum duzelmese insülin vurulmaya baslayacan dediler.inslalah geçerse bir an önce
Meryem01010 ebru_d_ sağol amin cnm ama gennleikle şekerli şeylerden biraz uzak dur kavun karpuz üzüm meyve olarak uzak dur