37+4′ten merhaba. Doktorumuza göre 37den itibaren her an gelebiliriz. Doğum gerçekleşebilir. Hatta 38+1′e randevu aldık onu göremicez dedi doktorumuz. 😅 bu yüzden normal doğum olması İçin elimden geleni yapıyorum. tabi bizim hanımefendi gelmek isterse. Kendisi önce akıntı ve nişanını gönderdi, daha sonra sancısını eksik etmedi sağolsun ama düzenli değil, açılma deseniz 2.5 cm olmuş. Hala tık yok. Acelemiz yok 40′a kadar yolu var ama resmen dalga geçiyor kızım. 😂 eee doktorda 38′i bile beklemez diyince başladık normal doğum için elimizden geleni yapmaya. evi temizle, doğum gerçekleşir dediler. Temiz olan evi temizlemekten, temizlik hastası olmama ramak kaldı. 🥲 Çömel kalk, squat yap dediler. Ayağımda derman kalmadı.🥲 yürüyüş yap dediler. Yürüye yürüye Bağdat’a vardım. Sıcak su ile duş al dediler. Evim termal otele döndü. Hurma ye dediler. İçimden artık kızım yerine hurma ağaçları falan çıkacak. Bilmiyorum daha ne yapacağımı ama Aamir Khan’ın dediği gibi “her çocuk özeldir.” Biz ne yaparsak yapalım onlar gelmek istediği zaman gelecek. Bunda artık hemfikirim. 😂😂