Merhaba arkadaşlar kısmetse cuma günü doğum var çok heyecanlı ve korkuluyum 🥰 aslında ikinci ama unutmuşum o duyguyu 1 buçuk yaşında oğlum var 🥰🥰 yakın zamanda doğum yapanlar en kolay nasıl atlatırım bana muhtaç bi miniğim için hemen ayaklanmak istiyorum bakıcam kimsemiz yok eşimle ikimiz tekiz