Hayırlı akşamlar güzel anneler..
28+0 haftalığım 3 gündür kasık ağrısı yaşıyorum, bazen dayanilmiycak şekilde ağrıyo, bazen ağrıyla beraber oğlum kasılıyo. 24 gün önce serklaj oldum, hiç böyle olmadıydı üç gündür oluyo bu durum canımı sıkıyo biraz, serklaj dikişi açılırsa böyle ağrı mı oluyo bilemedim. Biraz morele ihtiyacım var.🥺
Bu haftalar da normal mi ağrı. Lütfen cevap..