Sevgii_94 Merhaba arkadaslar. Hamilelikte agir kaldiranlar varmi? Ben suan 26 haftalik hamileyim ve arada alisveris yapiyorum ve eve agir posetler tasiyorum. Cogu hamile olup cocugunu tasiyan bile var diye biliyorum. Bi sorun degil demi bu?
AyseAte Sevgii_94 canım herkesin hamileliği kendine has ben 3-4ay çok dikkat ettim 5.aydan sonra her işi ben yaptım yardım edenim yok ama hep korkum oldu bebeğime birşey olursa diye şuan 8 aylığım hâlâ ağır işler yapıyor kaldırıyorum eğer yardım edenin sana destek olanın varsa yapma bebeğin de çok etkilenip yoruluyor ben hergun yorgunluktan bayılırken oda sanki benimle yayılıyor 🙈
Dali Sevgii_94 bende ikinci bebeğime 32 haftalık hamileyim.2.5 yasında ve 13 kg bir oğlum var.Hergün ister istemez kucagıma alıyorum.Simdilik bir sorun olmadı ama hamileliğiniz riskliyse dikkat edin.Evin alışverişini eşime devrettim en azından poşet taşıma derdim olmasın diye
Sevgii_94 Dali yok cok sükür riskli bi hamileligim yok. Ilk uc ay agir tasimayin ama ondan sonra sorun degil diyolar ebeler.
hamisanne_63 Sevgii_94 valla kaldırıyorum geçen eşim yoktu mecbur manava ben gittim meyve sebze yoğurt kovası faln hepsini tek basıma kaldırdım. Aynı zamanda 5 yaşında oğlum var 18 kilo onu da kucağıma alıyorum çoğu zaman koltukları da çekip itiyorum yapıyorum yani mecbur