kayra_06 Parsss 38 haftalık oldum 26.haftadan itibaren hep geriden geliyordu 2 hafta kadar şuan haftasıyla uyumlu çok şükür tek damarla beslenmesine rağmen düzeldi
Gamzebrk Parsss Valla canım benimde bebeğimin karın çevresi 4 hafta geriden geliyordu 6 gün önce. Bugün yatış için gittim baktılar kontrol ettiler bebek 6 günde 1 ay ilerlemiş nasıl oluyorsa 34+3 Ken 2405gr 37+2de 2659gr olmus düzelmiş dediler yolladılar neye inancagmi şaşırdım başka doktora gitmeyi düşünüyorum sende öyle yap 🤷
ebru_d_ Benimde geç döllenme diye iki hafta geriden, ama doktor bunu sorun olarak görmedi geç döllenme olduğu için normal dedi, bakalım ins gelisimleri vs iyi olur hepsinin 🙏🏻
Parsss ebru_d_ benimde gec dollenme olmuştu on gün ileri alındı ama anlayamıyorum geç döllenme olugunda normal mı oluyor bu durum
Parsss Kezban0708 muz harıc hepsını yıyorum muzda yıyodum kabızlıgımı çok etkılıyor dıye bıraktım ama yınede boyle 😞
ebru_d_ Parsss Geç döllenme normal kabul ediliyor dedi doktorum, bi sıkıntı yok dedi. Aslında bebek gelişim olarak geriden gelmiyo normal demişti. Adet tarihimdeki düzensizlik ve geç döllenmeden dolayı benimde 14 gün var arada.
Parsss kayra_06 kayra_06 maşallah 🧿 böyle şeyler duymak bana o kadar iyi gelıyor kı inşallah benım bebgımde normale döner 😢
Mira23 kayra_06 tek damar derken direnç çentikmi çıktı bendede aynı prblem varda yardımcı olursanız sevinirim 🙏
sydn Kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama 30. Haftadan itibaren doktorum da bana her muayenede kol uzunluğu 2 hafta geride bacak uzunluğu üç hafta geride diye diye moralimi bozuyordu. Hatta bebeğin genel ölçüleri de som haftalarda geride çıkıyordu. Ama gayet sağlıklı bir bebeğim oldu çok şükür. Bazı doktorlar gerçekten fazla kasıyor ve moral bozuyor.
Parsss sydn bende 30 haftalıgım normalde doktorum hep motive eder ama bugun aşırı korktum hatta doçente gorunmemi istedı doçent daha rahatlatıcı konuştu ama bazende guvenemıyorum sadece benı rahatlatmak ıcın mı boyle soyluyolar dıye
kayra_06 Mira23 Plesantasında 3 damar olması gerekirken 2 damar olduğunu öğrendim yani 1 damarla besleniyor ilk başlarda çok korktum doktor herşey normal demesine ragmen ben araştırma yapa yapa kendimi çok korkuttum hâlbuki korkulacak bişey değilmiş amniyosentez bile istemediler benden şuan çok şükür boyu kilosu herşeyi haftasıyla uyumlu
Mira23 kayra_06 hım anladım durumumuz farklıymış benimde direnç çentiklenme çıktı dr önemli olmadığını söyledi ecoprim pro verdi iki taraflı olursa sıkıntı dedi