dthealthy benim de sürekli boş gebelik kimyasal gebelik vs oluyordu pco da var, gerçekten psikolojik olarak peşini bırakınca oldu, bayram tatili öncesi senelik izin aldım oh dedim adsmden uzak bi nefes alayım 😌😁 ama çocugumun geleceği tuttu, dr riskli gebelik olarak gördüğü için 2 hafta yattım evde 😏 inşallah vakti zamanı gelince olacak yine, kendinizi üzmeyin baska şeylere ilginizi yoğunlaştırın derim..