Bbilgi Mutluolmaliyim Ceyhun ismi çok güzel, ben de koymak istedim ama eşim istemiyor, bizimki hala isimsiz 🤭
mmek_2014 Mutluolmaliyim benim de bir ara düşündüğüm isimlerdendi Ceyhun. Evet çok zor gerçekten düşündükçe daha çok kafa karışıklığı oluyor karar vermek çok zor