Atlans Caglasenn yaptırdım canım pıhtılaşma çıktı ,asprin içiyorum şuna, gebe kalırsamda iğneye başlayacağım. Kromozom testinin sonucu hala çıkmadı çok geç çıkacakmış.
Caglasenn Atlans anladım canım benim nabalım hepimiz bir değiliz ki işte inşallah en kısa zamanda anneliği tadarız 💞
Aysee10 Caglasenn arada bir kasık ağrısı birde gögüs hassasiyeti var ama adet belirtileri ile aynı olduğu için çok da anlam veremiyorum açıkcası akışına bıraktım gibi ya 😂
Atlans ENK düştüğünüz varsa yapılıyor diye biliyorum ben. Bir ayda çıktı benim sonucum ama hastaneden hastaneye farkediyor süre
ENK Atlans 1 tane var oda boş gebelikti kese vardı bebek yoktu zorunlu düşüşle kurtaja aldilar bazıları 2 düşük sonrasi yapılıyor test deniyor yani ben düşük yapmadım kesem gelisiyordu bebek olmadığı için zorunlu kürtaja aldilar gitsem yaparlar mı acaba