Dmt58 büyük sorun beşik işi ben bir tanesini 16. Ayına getirebildim ama hala sorun 2. Ye gebeyim ne yapcağımı bilemiyorum gerçekten. Ben tecrübelerimi aktarayım size sepet beşik aldık ahşap 4. Ayda yan döndü sığmadı gitti sonra park yatak aldık geniş geniş yatıyordu ne güzel dedik kenarları file rüzgarmı geldi yelmi esti ben rahat edemedim yan koruma koydum bu sefer yatak daraldı 110.70 park yatak aldım bu sefer odam daraldı hadi idare edeyim dedim çocuk tutunup kendini çekmeye başladı düşer korkusuyla yatağı aşağı indirdim bu sefer gece içinden çocuğu çıkarıp almak imkansız oldu oda gitti. Ahşap 60-120 kenarı yatağa bağlanan beşiklerden aldım bu sefer o girmek istemedi sonuç yatakta benle yatıyor babası sıkışıp kaçtı beşik tam bir problem 4 tane aldım resmen. 4momsta aldım bu arada 4. Ayda bitti işi hiç değmezmiş tabi belkide bizim çok hareketliydi ondandır popoyu oynata oynata iniyordu aşağı öyle olmasa 6. Ayı görürdü.. aa bu arada odada yaptım salak gibi daybed yatak yaptırdım öZel yapım eşşek yüküyle para verdim bir kere yatmadı yapmayın hakikatten oda falan şimdi satsam para etmez ikinci geliyor napcam acaba 😅