Meralcnbz
Ben grip olunca bile doktora gitmeye korkan ben sezeryan olup çok güzel geçti ameliyat diyorsam hiç korkma. Ameliyat öncesi spinal iğnesi için anestezi doktoru 10 dk uğraştı çünkü omur iliğim kireçlenmş iğne işlemedi. İğne acımıyo da bayağı yaptı belime mahvoldum öyle durmaktan biraz acıdı çünkü çok fazla denendi iğne o benden kaynaklı. Ameliyat sırasında hiçbir şey hissetmedim doktor ile sohbet ettim. Sonda çıkarken de acımadı.