Simgeozturk11_ ben de 36. haftadayım göbeğim aşağı inmedi bence ama benim göbeğim zaten hiçbir zaman çok yukarda olmadı. Göğüslerimle göbeğim arası her zaman boştu. Bebek kaburgalarıma hiç baskı yapmadı, tekme vs atmadı yukarı taraflara. Doktora sormuştum yoo gayet normal karnın demişti 🤷🏼♀️