Yama Merhaba kızlar biz bugün 16+5 olduk cok şükür 4 haftadan beri hergun sonra gunde 1 sonra hafta da 1 igne oluyorum ama her iğneden sonra ishal oluyorum sizede oldu mu aranızda olan var mi ishal mahvedici iğnenin acısını unutuyorum..
bilnazo68o Yama bizde 16 haftadan beri vuruluyoruz şuan 33 haftalığız haftada 1. Ama ishal yapmıyor beni öyle bi durumla karşılaşmadım
Hsrt1 Yama bende 10 gun boyunca 1 tane olmak uzere kullandim. 10. Haftada ama bende ishal olmadim. Ama ignenin agrisi gercekten cok fena
Gulada Doğumdan 12.haftaya kadar 5 günde 1 vurundum düşük riskinden dolayı doktorum kesti 13.haftada 2.gebeligim böyle bi durumla karşılaşmadım sadece çok uyku yaptı ve yağlı iğne çok yaktı 😞