Evettt sonunda bebişim kucağım da 💜😍
Dün gece sadece 2 saat uyuyabildim ağrım vardı çok. Sabah 8 de hastaneye gelip yerleştik yarım saat sonra nst bağladılar. Doktor gelip sancıların var sen hissetmiyor musun dedi. Hayır sadece dün gece ağrım vardı bugün hiçbişeyim yok dedim. Neyse 10 buçuk gibi amilyata aldılar. Asırı heyecanlıydım genel oldum.
Odaya getirdiklerin de ilk söylediğim yemek oldu 😂
Bebişi gördüğüm de resmen asık oldum harika birşeymiş gerçekten 😍
Karnıma kum torbası koydular abartılacak kadar acısı yokmuş çok şükür ama 3 kere karnıma bastırdılar asırı acı cektim onda 😢
Yavaş yavaş ayaklarımı oynatmamı istediler yattığım yerden bende öyle yaptım.
8 buçuk gibi akşam yürümeye kaldırdılar aşırı korktuğum şeydi , evet zor ama insan rahatlıyormuş gerçekten.
Hala sonda takılı son bi kere daha onlarla kalkıp sondamı çıkarıp kendim yürüyücem insallah.
Ara sıra adet ağrısı gibi ağrı giriyor.
Şimdi yan tarafım da uyuyor mis kokulum. 💜