PrensesFiona kubrafstkci bende hergün limonlu tüketiyorum içine çok az da tuz koyuyorum iki küp de buz. Churchill diye geçiyor. Midemi rahatlatıyor. Hem de tuz limonun düşürdüğü tansiyonu dengeliyor.
Sblatc kubrafstkci şu an elimde maden suyu var 😅 hergün içmek iyi ama limonu bilemiycem kanınızı sulandırabilir
Kara96 kubrafstkci Hayır aksine çok faydası var ben özellikle günde 1 tane tüketiyorum marka olarakta Beypazarı olmasına dikkat ediyorum
kubrafstkci Kara96 sade tatsiz tuzsuz geliyor bana😄eşki aserdgm icin hep limon sıkma istegi geliyo sade içemiyorum 😄
Ftsclskn kubrafstkci Aynen öyle, hergün içiyorum hem midem rahatlıyor, hem yararı olduğundan bir sıkıntı yaşatmıyor insana 😊 Kaç haftalık gebesiniz 😊