Prensesannesii 24+5 kızlar hapşırma göz kızarıklıgı basladi grip olucam sanırım olmadan nasıl engellerimm sizce??
Elifveoglu Prensesannesii ıhlamuru da bi fincandan fazla tüketme demişti doktorum dikkatli kullan canım bol meyve ye güç verecek şeyler ye bi de ılık suya limon sıkıp iç iyi gelir inşallah
aslicerkan Prensesannesii taze zencefil cok ince dilim kes ağzında tut karanfil gibi birde ihlamurlu limonlu zencefilli cay icersen bol bol c vitamini ve dinlenme ben bunlari yaptim ki normalde cok kötü atlatirim hemen atlattim bana doktorum söyledi cok gecmis olsun 😊
deletedmom11 Meyweye we ıhLamura zor werecen başka ot mot içme zararLıymış diğer otLar yan etki yapabiLirmiş ama meyweyLe yok et ben öyle yaptm hiç ilaç kullanmadm
Aysel Bende öyleyim bir haftadır da çekiyorum çok zor ve bana ıhlamur falan bile yasak dedi doktor meyve ve su içmekten başka çarem yok ve acı çekiyorum resmen
DilekAlkanat 1 kase yogurta 3 dis sarimsak kotu kokuyor olabilir ama 2gunde iyilestirip ayaga kaldiriyor
DilekAlkanat Prensesannesii ilk defa duymaniza cok sasirdim herkes sarimsagin dogal antibiyotik oldugunu soyler
Ebruebru Bol sıcak su iç. İyi gelecektir. Bol meyve sebze ye. Daha hafıf atlatırsın. Bi de özellikle ayaklarını sıcak tutmayı ihmal etme. Geceleri de terlemeye çalış. Geçmiş olsun.