Medusamnd canım haklı doktorun. Biliyorum sabırsızlanıyosun ama aşırı şiddetli Ağrı ve kanama yoksa korkma . Sık sık gitmek de iyi değil doktorların önerisi hamilelik boyunca 6-7 kere gitmek zaten.
Git gel git gel yok kalbi oluştu mu yok bebe oluştu mu yok kalbi atıyo mu sürekli bi stres halindesin bence araya mesafe koy bir anda öğren . Ben 5. Aydayım herhalde taa 7. Ayda falan giderim artık :))